گرافیت خالص سیم دار و ساده

گرافیت خالص سیم دار و ساده

گرافیت خالص سیم دار و ساده

خرید ، فروش ، قیمت و مشخصات گرافیت خالص سیم دار و ساده

پکینگ (نخ، طناب) گرافیتی سیم دار
پکینگ (نخ، طناب) گرافیتی سیم دار یکی دیگر از اعضای خانواده آزبست است. البته با این تفاوت که این پکینگ با سیم های اینکولا و استنلس استیل تقویت و بافته شده است تا مقاومت آن در برابر فشار افزایش یابد که باعث افزایش استحکام آن می شود. الیاف آزبست در پکینگ گرافیتی با سیم اینکونل با گرافیت پوشانده شده اند تا در برابر گرما مقاومت کنند. پکینگ گرافیتی با سیم اینکونل چقدر راحت می تواند دمای 550 درجه را تحمل کند. همچنین برای استحکام و روانکاری بیشتر روی الیاف آن از گریس استفاده می شود. میزان آلودگی محیطی با آزبست در این پکینگ به دلیل وجود گرافیت کاهش می یابد و وجود گریس در سطح این نخ آب بندی این میزان آلودگی را تقریبا به صفر رساند. این محصول در دستگاه هایی با سرعت حدود 10 متر بر ثانیه قابل استفاده است.
پکینگ (نخ، طناب) گرافیتی با سیم اینکونل
پکینگ (نخ، طناب) گرافیتی با سیم اینکونل از گرافیت و لاستیک پوشیده شده است. برای آب بندی استاتیکی مانند چکش بخار، راکتور و شیر بخار مناسب است. نخ گرافیت پکینگ که با سیم اینکونل متقاطع بافته می شود، هر رشته با یک سیم اینکونل تقویت می شود. حداکثر دمایی که می تواند تحمل کند 550 درجه سانتیگراد و حداقل دما 250 درجه سانتیگراد است. پکینگ گرافیتی با سیم اینکونل از رشته های گرافیتی تقویت شده در وسط سیم با انبساط حرارتی ساخته شده است.
کاربرد پکینگ (نخ، طناب) گرافیتی با سیم اینکونل
پکینگ گرافیتی با سیم اینکونل، مناسب برای لوله کشی با بخار داغ، مایعات با دمای بالا و حلال ها. معمولاً برای آب بندی نیرو، ماشین آلات و کارخانه های فرآوری شیمیایی و نفت استفاده می شود. عملیات ویژه گرافیت با عملیات حرارتی و شیمیایی منجر به ایجاد نخ هایی با خواص روانکاری برجسته، هدایت حرارتی بالا و راندمان کاری بالا می شود. با توجه به استفاده چند منظوره از پکینگ قابل استفاده در دریاچه برای اتصالات، پمپ ها، واحدهای اتصال، میکسرها و میکسرها در فشارهای بالا؛ به ویژه برای استفاده در دمای بالا برای کوپلینگ های فشار بالا توصیه می شود.
پکینگ گرافیتی سیم دار، عمر طولانی و حداقل نشتی با سیم اینکونل برای استفاده در پمپ ها، شیرها، میکسرها، میکسرها و همچنین کاربردهای ثابت برای آب بندی در برابر کلیه اسیدها، قلیاها و حلال ها (به استثنای عوامل اکسید کننده قوی مانند اسیدهای نیتریک و سولفوریک) قلیایی غلیظ و مذاب فلزات) مناسب است. این محصول را می توان در برابر آب معمولی دیگ و بخار سوپرهیت یا اشباع استفاده کرد.
ویژگی پکینگ (نخ، طناب) گرافیتی با سیم اینکونل
پکینگ گرافیتی با سیم اینکونل، جایگزین انعطاف پذیر برای آب بند آزبست در ماشین آلات و تجهیزات تولید برق که با بخار فوق گرم کار می کند و نیاز به پارامترهای آب بندی بالا دارد، سازگار با محلول های قلیایی، مایعات چسبناک، آب، بخار، آب گرم و محلول نمک. تقویت با الیاف شیشه و اینکونل مزیت اضافی که استحکام و کشش آب بندی را افزایش می دهد، جداسازی آسان و کاهش تلفات احتراق را تضمین می کند.پکینگ گرافیتی سیم دار را می توان با نیکل، فولاد ضد زنگ، مس و غیره برای استفاده در توربین های بخار، موتورهای با دمای بالا و برای فعال کردن شیرها در اتصالات خط لوله تقویت کرد.
ویژگی اصلی پکینگ (نخ، طناب) گرافیتی با سیم اینکونل
الیاف این محصول از آزبست بافته شده و با گریس، روغن یا گرافیت پوشانده شده است.
عمر طولانی را تضمین می کند و فضا را از آلودگی محافظت می کند
رسانایی حرارتی خوب، پایداری شیمیایی و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد.
قرار دادن سیم دوام مکانیکی بالا را تضمین می کند.
به طور کلی پکینگ (نخ، طناب) گرافیتی سیم دار از گرافیت با خلوص بالاتر تولید می شود که منعطف و نخ پذیر بوده و در طرحی خاص با آرماتور سیم اینکونل قابل تولید است. قطعا برای استفاده در دماهای بالا و فشار بالا توصیه می شود. سیم اینکونل وارداتی خاصیت ارتجاعی مکانیکی بالایی دارد.

(در مورد این محصول بیشتر بخوانید)

پکینگ گرافیت خالص سیم دار و ساده مدل به روز شده پکینگ گرافیت خالص است. مانند نمونه اولیه خود، پکینگ نسوز از الیاف گرافیت منبسط شده خالص بافته شده است. اما تفاوت اصلی محصول با نمونه اولیه، الیاف گرافیت نسوز در این بسته بندی است. از طناب های آهنی استفاده شد. پکینگ گرافیت خالص می تواند تا دمای 550 درجه سانتیگراد را تحمل کند. همچنین به دلیل وجود آهن یا گاهی مفتول آهنی; فشار را خیلی خوب تحمل می کند. برای خرید گرافیت خالص سیم دار و ساده با قیمت های مقرون به صرفه هم اکنون با فرانسوز ایران تماس بگیرید.