پکینگ فایبر گلاس

پکینگ فایبر گلاس

پکینگ فایبر گلاس

خرید ، فروش ، قیمت و مشخصات پکینگ فایبر گلاس

معرفی پکینگ (نخ، طناب) فایبرگلاس
صنعتگران برای افزایش تولید خود نیاز به تامین منابع اولیه دارند. تعداد افراد در دنیا افزایش یافته و این امر باعث افزایش میزان مصرف شده است، از طرفی به دلیل مصرف زیاد نمی توان میزان تولید را برای تامین نیازهای مردم افزایش داد. جمعیت مردم بنابراین استفاده از مواد قدیمی و موجود دیگر پاسخگوی نیاز تولیدکنندگان نیست و نیاز به جایگزینی مواد جدید با خواص بهتر است. از این رو صنعتگران سعی در یافتن موادی با خواص بهتر داشتند و نتیجه این تلاش ها یافتن موادی بود که بتواند باعث پیشرفت صنعت و بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی این صنعت شود. یکی از آن محصولاتی که کمک زیادی به این صنعت کرد پکینگ فایبرگلاس بود. این محصول دارای ویژگی های بسیار قابل قبولی است و به همین دلیل توانسته خیلی سریع جایگاهی در این صنعت به دست آورد. همچنین این محصول یکی از جایگزین های موفق مواد آزبست قدیمی بود. موفقیت این ماده مدیون مواد اولیه مرغوب است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. به ما بپیوندید.
کیفیت هر ماده ای با موادی که از آن ساخته شده است ارتباط مستقیم دارد. هر چه انتخاب مصالح ساختاری و ساختاری صحیح تر باشد، کیفیت محصول تولیدی بالاتر خواهد بود. هر ماده ای خواص و امکانات خاص خود را از مواد اولیه خود دارد. بنابراین انتخاب مصالح ساختمانی مناسب برای دستیابی به مصالحی با کیفیت و کارآمد بسیار مهم است. پکینگ فایبرگلاس همانطور که از نامش پیداست از الیاف فایبرگلاس ساخته شده است. فایبرگلاس به دلیل خواص موثر یکی از مواد اولیه مورد استفاده در تولید بسیاری از محصولات صنعتی است. در واقع فایبرگلاس کامپوزیت الیاف شیشه با مواد پلیمری است. در این ماده از الیاف پشم شیشه به عنوان ماده تقویت کننده و پلیمر به عنوان ماده پایه استفاده می شود. استفاده از این مواد در کنار هم به فایبرگلاس خواص برجسته ای داد. ماده اولیه پلیمر با پیوندهای قوی خود استحکام و مقاومت محصول را افزایش می دهد و از طرفی الیاف پشم شیشه مقاومت حرارتی و مقاومت دمایی بالاتری را به این محصول می بخشد.
ترکیب این دو مصالح ساختمانی در کنار هم محصولی با کیفیت به نام فایبرگلاس می سازد که ماده اصلی ساختمان پکینگ فایبرگلاس است. فایبرگلاس به دلیل مقاومت در برابر حرارت و همچنین استحکام و انعطاف پذیری خواص بسیار خوبی برای ساخت محصولات نسوز دارد. از آنجایی که ویژگی های مورد نیاز برای تولید مواد نسوز انعطاف پذیری و مقاومت حرارتی بالا است. پکینگ فایبرگلاس به لطف استفاده از فایبرگلاس در ساختار خود این ویژگی ها را نیز دارد که آن را به یکی از مواد موفق در رده نسوز تبدیل کرده و توجه تعداد زیادی از صنعتگران را به خود جلب کرده است.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکینگ فایبرگلاس، باید ویژگی های آن را بررسی کنیم
ویژگی ها:
ویژگی های پکینگ (نخ، طناب) فایبرگلاس دلیل اصلی استفاده و توجه گسترده از این ماده است.
اولین ویژگی پکینگ فایبرگلاس مقاومت حرارتی بالای این ماده است. پکینگ فایبرگلاس را می توان در دمای بالا استفاده کرد، این محصول شرایط اولیه خود را حفظ کرده و در چنین شرایطی عملکرد قابل تحسینی دارد.
مقاومت حرارتی پکینگ فایبرگلاس به شرح زیر است. که تا سیصد و پنجاه درجه سانتیگراد را تحمل می کند. این مقاومت بالای مواد یک ویژگی بسیار مثبت در نظر گرفته می شود زیرا می توان از آن در صنایع کلیدی که در دماهای بالا کار می کنند استفاده کرد. استفاده می شود
جدا از این مشخصه، پکینگ (نخ، طناب) فایبرگلاس مقاومت خوبی در برابر فشار دارد، اکثر مواد یا در اثر فشار ترک می‌خورند یا می‌شکنند یا حالت اولیه خود را از دست می‌دهند و کارایی لازم را ندارند. اما پکینگ فایبرگلاس در این شرایط خوب می ایستد و عملکرد خوبی از خود نشان می دهد.
این ماده استحکام کششی بسیار بالایی دارد و بارهای کششی را به خوبی تحمل می کند.
این محصول دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و می تواند تا حد بسیار مطلوبی با شرایط مختلف سازگار شود.
ترکیب تمامی این ویژگی ها در یک متریال باعث شد تا این محصول کارایی بالایی داشته باشد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
کاربردهای این محصول نسوز
یکی از کاربردهای اصلی پکینگ (نخ، طناب) فایبرگلاس آب بندی دستگاه های صنعتی می باشد. از آنجایی که دستگاه های صنعتی معمولاً در معرض دمای بالا و در برخی موارد فشار قرار می گیرند، برای آب بندی نیاز به مواد مقاوم دارند و پکینگ فایبرگلاس یکی از این مواد است. کاربرد دیگر پکینگ فایبرگلاس در ساخت سانتریفیوژهای صنعتی و هسته ای است، زیرا نمی توان از هر ماده ای در چنین دستگاه های ظریفی استفاده کرد. یک کاربرد بعید و بسیار اساسی پکینگ فایبرگلاس استفاده از آن در دیگ های مخصوص صنایع غذایی است. همچنین یکی دیگر از کاربردهای مهم و قابل توجه پکینگ فایبرگلاس جایگزینی پکینگ در آزبست سازی است. محصولات آزبست برای بدن و محیط زیست خطرناک هستند، بنابراین استفاده از آنها عواقب خوبی ندارد. اما می توانید آنها را با پکینگ فایبرگلاس جایگزین کنید. که کاملا سالم و بدون هیچ خطری برای طبیعت و بدن است.
قیمت پکینگ (نخ، طناب) نسوز فایبرگلاس
هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت و یا بسته به مواد اولیه ای که دارد قیمت یکسانی ندارد و با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسد. قیمت فایبرگلاس پکینگ با این بیانیه بررسی می شود. برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز می توانید به صفحه فرانسوز مراجعه کرده و از ما راهنمایی بخواهید.
نتیجه گیری
پکینگ (نخ، طناب) فایبرگلاس یکی از مواد نسوز است که تولید آن باعث پیشرفت و تحول در صنعت شد، این ماده در دمای بالا و در شرایط خاص مقاومت می کند. مقاومت حرارتی بالای این ماده در کنار مقاومت فشاری و همچنین انعطاف پذیری امکان استفاده از آن را در شرایط مختلف فراهم کرد. از این ماده در دستگاه های آب بندی و دیگ های مخصوص صنایع غذایی استفاده می شود. همچنین جایگزین خوبی برای مواد آزبستی است که برای محیط زیست و بدن خطرناک است. این ماده قیمت پایین تری نسبت به مواد آزبست دارد.
در پایان باید گفت که هر محصول موجود در بازار که کارایی لازم را داشته باشد به دو صورت اصل و تقلبی تولید می شود. همه از جمله صنعت گران به خوبی می دانند که استفاده از محصولات تقلبی می تواند روند تولید را مختل کند و آسیب های جبران ناپذیری به تجهیزات صنعتی وارد کند. فایبرگلاس پکینگ یکی از این مواد کاربردی است که به دو صورت اصل و تقلبی در بازار تولید می شود. این محصول در اکثر زمینه های صنعت کارایی لازم را دارد و مورد استفاده تمامی بازرگانان قرار می گیرد. برای استفاده از این محصول به صورت اورجینال و یا خرید آن می توانید به سایت فرانسوز مراجعه نمایید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اورجینال و با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. مشاورین ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان و صنعتگران گرانقدر می باشند.

(در مورد این محصول بیشتر بخوانید)

پکینگ فایبر گلاس (نخ فایبرگلاس) از الیاف فایبرگلاس آغشته به مایع تفلون بافته می شود. در مواردی که نمی توان از آزبست استفاده کرد ، بهترین جایگزین برای پکینگ تفلون شیر آزبست با روغن است. نخ های پکینگ پرکاربردترین نخ های تجاری پکینگ هستند.
فایبرگلاس پکینگ آغشته به تفلون که به آن مهر و موم فایبرگلاس پکینگ نیز می گویند ، از فایبرگلاس با مایع تفلون بافته می شود. فایبرگلاس که به آن فایبرگلاس نیز می گویند ، یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین مواد جایگزین آزبست است. مقاومت در برابر حرارت فایبرگلاس نسوز پکینگ آغشته به تفلون حدود 350 درجه سانتیگراد است ، البته نباید فشار بسیار خوب این پکینگ نسوز را به راحتی نادیده گرفت. این پکینگ توانایی تحمل فشارهای 20 تا 100 بار را دارد.
تحمل فشار فایبرگلاس پکینگ آغشته به تفلون نیز در سانتریفیوژها با حداکثر سرعت 10 متر بر ثانیه بسیار خوب است. ماده دیگری که پکینگ فایبر گلاس آغشته به تفلون را تشکیل می دهد ، یک ماده بهداشتی در کلاس جهانی است که به تفلون یا PTFE معروف است. همانطور که می دانید ، تحمل دمای تفلون 300 درجه سانتیگراد است. اما کسانی که بدنبال دمای بالاتر هستند نگران نباشند. هسته آن پکینگ فایبر گلاس است و همانطور که قبلا ذکر شد ، می تواند تا 670 درجه سانتیگراد را تحمل کند. لایه تفلون روی این محصول آن را روغن کاری می کند. علاوه بر این ، الیاف شیشه پکینگ آغشته به تفلون دارای ضریب اصطکاک بسیار کم ، پایداری عالی ، مقاومت کششی خوب و کشیدگی بسیار کم (کمتر از یک درصد) است. به دلیل خواص ذکر شده این محصول ، استفاده از الیاف شیشه پکینگ آغشته به تفلون بسیار زیاد است. استفاده در انواع قابلمه های غذایی جایگزین مناسبی برای آزبست پکینگ با هزینه بسیار کمتر است.