ورق چوب پنبه

ورق چوب پنبه

ورق چوب پنبه

خرید ، فروش ، قیمت و مشخصات ورق چوب پنبه

ورق چوب پنبه یا ورق چوب پنبه یکی از پرمصرف ترین محصولات در بین محصولات نسوز می باشد. این محصول نسوز از پوست درخت بلوط که چوب پنبه نام دارد به همراه مقداری رزین لاستیکی یا لاستیک طبیعی (NBR)، لاستیک مصنوعی (SBR) یا نئوپرن ساخته شده است. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این تابلو در جهان پرتغال با سهم 49 درصدی و پس از آن اسپانیا با 30 درصد سهم بازار در سراسر جهان قرار دارد. از خواص این تخته می توان به کشسانی و انعطاف پذیری خوب، تراکم پذیری بالا و استحکام بسیار بالا اشاره کرد.
چوب پنبه یک ماده طبیعی است که از بلوط به دست می آید. سابقه استفاده از آن به هزاران سال قبل باز می گردد و مانند تمام محصولات طبیعی در دنیای مدرن، استفاده از آن گسترش بیشتری یافته است.
به بیان ساده، چوب پنبه خارجی ترین لایه پوست یک گونه بلوط است که در منطقه مدیترانه رشد می کند. ساختار لانه زنبوری چوب پنبه پر از سلول های خالی است که آن را بسیار سبک کرده و روی آب با چگالی کم شناور می شود.
آهسته سوختن چوب بلوط آن را به یک ضد شعله طبیعی تبدیل کرده و از آتش سوزی جلوگیری می کند. در هنگام سوختن، سطح ورق چوب پنبه ذغالی شده و گازهای سمی منتشر نمی کند. به همین دلیل به عنوان یک برد نسوز، کاربرد و کاربرد آن بسیار گسترده است.
ساختار ورق چوب پنبه
چوب پنبه در سطح بیرونی بسیاری از درختان تولید می شود، اما فقط برخی از درختان آن را به اندازه کافی برای مصرف صنعتی دارند. قسمت چوبی برخی از درختان دولپه ای و بازدانگان نیز از این محصول است. یکی از آن درختان بلوط است که این محصول از پوست آن تولید می شود.
این چوب 100% طبیعی، ارگانیک و قابل بازیافت است. این محصول مقاوم در برابر انتقال حرارت، عایق بودن صدا، وزن سبک و چگالی بسیار کم از مزایای آن است. در صورت آتش سوزی گازهای سمی آزاد نمی کند.
یکی از اهداف مهم این چوب درب بطری است که امروزه علاوه بر درب بطری، در تولید کفپوش و دیوارپوش، کفش، عایق و سایر محصولات صنعتی کاربرد دارد. از دیگر مصارف این چوب می توان به صنعت تولید آلات موسیقی، نمای برخی ساختمان ها، صنعت ورزش و حتی تمبرهای پستی اشاره کرد. این محصول در هنر نیز کاربرد دارد.
بررسی استفاده از ورق چوب پنبه
استحکام شیمیایی ورق چوب پنبه امکان برش این صفحات با اشکال و ضخامت های مختلف را فراهم کرد. به همین دلیل کاربرد ورق چوب پنبه بسیار گسترده است و اگر دقت کنیم متوجه می شویم که از صنایع دستی گرفته تا صنایع پتروشیمی و نفت و گاز کاربرد دارد. به همین دلیل مجموعه فرا نسوز امکان دسترسی به مجموعه وسیعی از این محصولات با کیفیت را فراهم می کند.
کاربردهای ورق چوب پنبه خشک
• در مدلسازی و طراحی دکوراسیون داخلی به خصوص کف و پارکت کاربرد دارد
• استفاده در تولید محصولات دارویی و آزمایشگاهی
• در صنایع دستی مانند ساخت زیر لیوانی و جعبه های زیبا استفاده کنید
• طراحی و تولید تابلوهای اعلانات
• تولید درب بطری های نوشابه
• ساخت زیره کفش
کاربردهای ورق چوب پنبه لاستیکی
• اسپیسر و ضربه گیر
• نوارهای محافظ و نوارهای تقسیم کننده
• واشر اجباری در خودروهای سبک و سنگین
• تولید انواع قطعات موتور خودرو
• تولید آلات موسیقی
• در صنعت ورزش برای تولید توپ گلف و چوب بیسبال
• عایق و ایربگ
• کف چوب پنبه
مزایای ورق چوب پنبه
چوب پنبه یکی از پایدارترین مواد است که خاصیت بازگشت به طبیعت بالا و زمان تجدید پذیری کوتاهی دارد. این ویژگی و بسیاری ویژگی های دیگر باعث شده تا این محصول در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل با انتخاب مراکز حرفه ای فعال در این حوزه می توانید به راحتی ورق چوب پنبه 1 تا ورق چوب پنبه 10 مایل را سفارش دهید.

(در مورد این محصول بیشتر بخوانید)

ورق چوب پنبه محصولی است که به طور گسترده در بین تمام مواد نسوز مورد استفاده قرار می گیرد ورق چوب پنبه از پوست بلوط چوب پنبه ساخته شده است که به چوب پنبه معروف است و ترکیبی از چندین رزین مختلف است. ورق چوب پنبه قادر است به طور غیر مستقیم دمای 200 درجه سانتیگراد را تحمل کند و می تواند در بخار آب گرم و روغن به کار خود ادامه دهد.
ورق های چوب پنبه در دو نوع تولید و عرضه می شوند:
ورق چوب پنبه خشک: با خلوص 94٪ بدون استفاده از لاستیک ، مناسب به عنوان عایق حرارتی ، مناسب برای استفاده برای جلوگیری از سرما ، می تواند برای مدل سازی و ساخت دکور ، نقاشی دیواری و تبلیغات ، عایق صدا در کتابخانه ها و استودیوهای موسیقی و غیره استفاده شود. ... ...
ورق چوب پنبه لاستیکی: از چوب پنبه دانه ای با لاستیک ، ورق چوب پنبه لاستیکی انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به چوب پنبه خشک دارد و بنابراین این ورق در دو نوع با چسب و بدون چسب تولید می شود. کلیه مشخصات و کاربردها محصولات این محصول مشابه ورق های چوب پنبه خشک است.