نوار فایبر سرامیک

نوار فایبر سرامیک

نوار فایبر سرامیک

خرید ، فروش ، قیمت و مشخصات نوار فایبر سرامیک

معرفی نوار سرامیک فایبر
نوار سرامیک فایبر یک نوار سفید تقویت شده و ساخته شده از الیاف سرامیکی و الیاف فایبرگلاس است. نوارهای بافته شده از الیاف نسوز، ویژگی های مشابه پارچه نسوز را دارند و تفاوت آن در عرض نوار است که از 20 سانتی متر بیشتر نمی شود.
نوار سرامیکی از با کیفیت ترین انواع الیاف سرامیکی ساخته شده است و می توان گفت جایگزین مناسبی برای نوارهای آزبستی است که برای استحکام بیشتر از سیم های اینکل و فولاد ضد زنگ استفاده می کنند.
دمایی که این نوار نسوز تحمل می کند 1260+ درجه سانتیگراد است، در بین نوارهای نسوز هیچ نواری به اندازه الیاف نوار نسوز سرامیک حرارت را تحمل نمی کند.
نوار نسوز سرامیک در تار و پود بافته می شود، زیرا باعث افزایش مقاومت این محصول در برابر گرما و کشش می شود. در تولید این محصول از هیچ گونه ماده سمی مانند آزبست استفاده نشده است به همین دلیل به سلامت انسان و محیط زیست آسیبی نمی رساند و جایگزین مناسبی برای نوار آزبست می باشد. کاربرد اصلی این نوع نوار برای آب بندی دیگ های بخار و کوره های حرارتی می باشد.
انواع دیگر نوار سرامیک فایبر
الیاف نوار نسوز سرامیک Fiber: این نوع نوار سرامیکی نسوز دارای ویژگی ها و قابلیت های اولیه این نوار نسوز است که با آن آشنا شده ایم.
فیبر سیم نوار نسوز سرامیک : این نوع نوار، نسخه ارتقا یافته از نوع اصلی است که لایه هایی از سیم فولادی ضد زنگ در ساختار خود دارد. و این یکی از بهترین نمونه هاست. لازم به ذکر است که این نوع سیم نوار سرامیک فایبر به دلیل بافت بافته شده از استحکام بالایی برخوردار است. وجود این لایه ها باعث افزایش استحکام مکانیکی و همچنین افزایش تحمل حرارتی در این محصول شد. تحمل حرارت این محصول +1280 درجه سانتیگراد می باشد.
این نوع نوار ضد حرارت سرامیکی نسوز دارای ویژگی هایی مانند وزن سبک، انعطاف پذیری خوب، عدم اشتعال، مقاومت در برابر شوک حرارتی، انتقال حرارت کم، نصب و حمل و نقل آسان و غیره می باشد.
به دلیل تمامی این خواص، نوار نسوز الیاف سرامیکی کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
این محصول مناسب برای عایق کاری تاسیسات یا خطوط لوله، برای دوخت کیسه های نسوز، عایق کاری تجهیزات صنعتی با حرارت و فشار بالا، آب بندی کوره های حرارتی و دیگ ها و ... می باشد که از موارد استفاده این محصول پرطرفدار می باشد.
نوار نسوز سرامیک Fiber with foil: در ساختار این نوع نوار سرامیک فایبر لایه ای از فویل آلومینیومی روی سطح نوار کشیده شده است. که باعث افزایش استحکام و تحمل حرارت این محصول می شود. تحمل حرارت این نوار +1300 درجه سانتیگراد است. از ویژگی های این محصول می توان به رسانایی حرارتی کم، ذخیره حرارت کم، دمای بالا، مقاومت در برابر شوک حرارتی و ... اشاره کرد.کاربرد نوار سرامیک فایبر با فویل همانند الگوی بدون فویل است، اما مهم ترین نکته استفاده از آن در سیستم های انتقال مواد و ساخت دستکش برای محافظت در برابر حرارت است.
ویژگی های نوار نسوز سرامیکی
• رنگ: سفید
• عرض: 2-10 سانتی متر
• ضخامت: 1.5-3 میلی متر
• نوع بافت محصول: تار و پود
• مقاومت در برابر حرارت: 1260 + درجه سانتیگراد
• دمای مناسب برای استفاده طولانی مدت: +980 درجه سانتیگراد
• مقاومت شیمیایی: بالا (به جز اسید هیدروفلوئوریک، اسید فسفریک، قلیاهای غلیظ)
• وزن سبک
• استحکام بالا
• انتقال حرارت کم
• انعطاف پذیری بهینه
• مونتاژ و حمل و نقل ساده
• غیر قابل اشتعال و بدون انتشار بخارات سمی
• مقاومت بالا در برابر شوک های حرارتی
• عملکرد مثبت در محیط های اسیدی و قلیایی
کاربردهای نوار سرامیک فایبر:
• تولید واشر
• عایق بندی سیم و کابل
• عایق بندی ظروف صنعتی
• به عنوان نوار آب بندی استفاده می شود
• برای دوخت لباس یا دستکش استفاده می شود
• آب بندی کوره های حرارتی و بویلر
• عایق بندی انواع اگزوزهای سبک و سنگین خودرو
• از عایق کاری ساختمان ها و خطوط لوله استفاده می شود.
• عایق بندی خطوط لوله و تجهیزات صنعتی در برابر حرارت و فشار بالا
این محصول یکی از پرمصرف ترین محصولات صنعتی می باشد.
الیاف نوار نسوز سرامیک یک نوار مقرون به صرفه است که از نخ های الیاف سرامیکی ساخته شده است و برای حفظ استحکام نوار در دمای بالا از سیم های فولادی استفاده می شود و حتی در دمای زیر صفر نیز مشکلی در ساختار آن وجود ندارد. و برای افزایش استحکام و تقویت خواص مکانیکی، افزایش مقاومت در برابر حرارت، آن را با سیم فولادی، فولاد ضد زنگ یا یک لایه فویل آلومینیومی می پوشانند.
فیبر نوار نسوز سرامیک به محیط زیست آسیب نمی رساند و یکی از بهترین جایگزین ها برای نوار آزبست است.
همانطور که می دانید، آزبست دارای گرد و غبار سمی است که باعث بسیاری از بیماری ها مانند سرطان در انسان می شود. به همین دلیل است که استفاده از این ماده خطرناک برای چندین دهه ممنوع شده است. به جای آن می توانید از این محصولات جایگزین استفاده کنید.
این نوار در ضخامت های 1.5، 2، 3 میلی متر و عرض های 2، 3، 5، 7، 10 سانتی متر تولید و عرضه می شود.
وزن سبک، انعطاف پذیری مطلوب، غیر قابل اشتعال، عدم انتشار دودهای سمی، مقاومت در برابر شوک های حرارتی، انتقال حرارت کم و ... از بارزترین ویژگی های نوار نسوز ساخته شده از الیاف آلومینوسیلیکات است. که این محصول را به یکی از محبوب ترین عایق های صنعتی تبدیل کرده است.
کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند. همچنین شما عزیزان می توانید تمامی محصولات ما را در فرانسوز مشاهده نمایید و با مطالعه مقاله مربوط به آن ها تمامی اطلاعات، کاربرد و ویژگی ها را به دست آورید.و با آگاهی کامل خریدی مطمئن و با کیفیت انجام دهید
مزایای استفاده از نوار سرامیک فایبر چیست؟
نوار سرامیک فایبر یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات نسوز در زمینه عایق های نسوز صنعتی می باشد. از مزایای استفاده از این محصول می توان به ساختار محکم و بادوام، پرکردن فضای بین قطعات، مقاومت در برابر سایش و خوردگی، انعطاف پذیری، تحمل حرارت خوب، جلوگیری از تعمیر و آسیب دیدن قطعات و ... اشاره کرد.
نوار سرامیک فایبر از نظر انعطاف پذیری و خواص مکانیکی چگونه عمل می کند؟
این نوارهای ضد حریق از جمله محصولاتی هستند که انعطاف پذیری و خواص مکانیکی بالایی دارند، از این رو در بین صنعتگران از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
بالاترین تحمل حرارت نوار سرامیک فایبر ؟
نوار چسب نوار سرامیک فایبر به عنوان مقاوم ترین نوار در زمینه های صنعتی در برابر حرارت شناخته می شود. این محصول تا 1260 درجه سانتیگراد گرما را تحمل می کند.
بافت و رنگ این محصول چگونه است؟
نوار سرامیک فایبر به صورت تار و پود بافته می شود و به رنگ سفید تولید و در بازار عرضه می شود.

(در مورد این محصول بیشتر بخوانید)

نوار نسوز سرامیکی (الیاف و سرامیک) از بهترین الیاف سرامیکی خالص بافته می شود و جایگزین مناسبی برای نوارهای آزبست است. همچنین ، برای مقاومت بیشتر در بافت آن ، از سیم مایل یا سیم فولاد ضد زنگ استفاده می شود. مقاومت در برابر حرارت نوار سرامیکی الیافی 1200 درجه سانتیگراد است و عمدتا برای عایق بندی اشیا and و خطوط لوله استفاده می شود. این نوارها در ضخامت های 1.5-2 و 3 میلی متر و عرض 2-3-5-7 و 10 سانتی متری موجود است.
همانطور که می دانید ، در دنیای صنعتی امروز ، کیفیت محصول و ارائه خدمات مناسب از مهمترین عوامل هستند. خدمات و کالاهای بی کیفیت می توانند باعث خسارات مالی و حتی جانی بسیاری شوند و همچنین ورشکستگی های مالی عمده ای را به دنبال داشته باشند. اما در برابر این عوامل؛ استفاده از محصولات با کیفیت و همچنین خدمات با کیفیت می تواند در ایجاد انواع از بین رفتن و خرابی قطعات نقش مثبتی داشته باشد و منجر به توسعه یک کارگاه یا کارخانه و همچنین سودهای کلان شود. در این رالی رقابت صنعتی ؛ مواد نسوز توانسته اند موقعیت خود را در بین مواد نسوز پیدا و حفظ کنند. تسمه های نسوز که به آن تسمه های نقاله نیز گفته می شود ، یکی از پرکاربردترین زیر گروه های مواد نسوز است.

نوار نسوز سرامیکی یکی از پرکاربردترین مواد نسوز است و بیشترین تحمل دما را در بین مواد نسوز دارد. مواد اصلی و پایه نوار نسوز سرامیکی ، نوار الیاف سرامیکی ، نوار نسوز سرامیکی ؛ بهترین الیاف سرامیکی الیاف خالص هستند. اما همانطور که انتظار می رفت؛ یکی از ویژگی های این نسوز باید مقاومت و مقاومت و همچنین مقاومت در برابر سایش و کشش باشد. برای این منظور ، بافت این الیاف سرامیک الیافی باید بسیار مناسب و منحصر به فرد باشد. به عنوان مثال ، پارچه تاروت ، که شناخته شده ترین نوع ساختار الیاف نسوز است. برای این منظور مناسب است. بعد از بافت ، نوبت قرار دادن شیب و سیم فولادی بین الیاف نوار نسوز سرامیکی ، الیاف نوار سرامیکی ، نوار نسوز سرامیکی است. وجود هر دو این الیاف باعث افزایش مقاومت و مقاومت در برابر حرارت این نوار نسوز می شود. مقدار گرمائی که نوار سرامیکی می تواند تحمل کند. دما حدود 1200 درجه سانتیگراد است. البته متخصصان مجرب ما در شرایط آزمایشگاهی این میزان دما را تا 1260 و حتی تا 1300 درجه تخمین زدند. علاوه بر این ، نوار نسوز سرامیکی ، نوار سرامیکی الیافی و نوار نسوز سرامیکی نیز در دمای زیر صفر مقاومت خود را به خوبی حفظ می کنند. کاربردهای این تسمه صنعتی و نوار نقاله مقاوم در برابر حرارت بسیار زیاد است و به طور خلاصه برخی از آنها را ذکر خواهیم کرد: 1- عایق بندی انواع دیگهای بخار و کوره 2- به عنوان نوار آب بندی استفاده می شود 3- مورد استفاده در سیستم پتروشیمی و اگزوز موتورهای حرارتی و .... نوار نسوز سرامیک ، نوار الیاف سرامیک ، نوار نسوز سرامیکی در عرض های 2 تا 10 سانتی متر موجود است و همچنین ضخامت 1.5 تا 3 مایل. اگر شما هم می خواستید این محصول را بخرید ؛ فرانسوز ایران می تواند نوار نسوز سرامیکی ، نوار سرامیکی الیافی ، نوار نسوز سرامیکی در اندازه ها و اندازه های مختلف با بهترین محصولات و همچنین بهترین قیمت را برای شما مشتریان عزیز ارائه دهد.